خرید سرور اچ پی

شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ

خرید سرور اچ پی

شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ

شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ
ارائه دهنده خدمات اچ پی ای
ارائه خدمات شبکه
خرید و فروش سرور اچ پی

پیوندها

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم به مشاوره برای خرید سرور اچ پی بپردازیم. با توجه به نیاز خود باید اقدام به انتخاب شاسی مناسب خود کنید. در اینجا به معرفی سرور HPE DL380 GEN10 می پردازیم. این سرور از دو سی پی یو، 24 مموری پشتیبانی می کند. برای کانفیگ سرور HPE DL380 GEN10 ابتدا باید سی پی یو مورد نظر خود را انتخاب کنید. از لینک زیر لیست و مشخصات سی پی یو قابل استفاده روی سرور HPE DL380 GEN10 را آورده ایم : 

لیست سی پی یو های سازگار با سرور HPE DL380 GEN10

بعد از انتخاب سی پی یو سرور اقدام به انتخاب مموری های قابل استفاده روی سرور HPE DL380 GEN10 می کنیم. به طور کلی روی سرور HPE DL380 GEN10 ، 24 اسلات مموری وجود دارد که هر 12 اسلات مربوط به یک سی پی یو است. در پایین می توانید لیست مموری های قابل استفاده بر روی سرور HPE DL380 GEN10 را مشاهده کنید: 

لیست رم های قابل استفاده بر روی سرور HPE DL380 GEN10

گام بعدی انتخاب دیسک ذخیره ساز متناسب با نیاز شماست. با توجه به فضای مورد نیاز خود می توانید از سرور های SFF  و LFF  برای ذخیره اطلاعات خود استفاده کنید. اگر نیاز به فضای ذخیره سازی بالایی دارید. میتوانید از سرورهای LFF استفاده کنید. اگر نیاز به سرعت بالایی دارید انتخاب سرور SFF  می تواند یک انتخاب منطقی باشد: 

لیست هارد سرور اچ پی 

لیست SSD های سرور HP برند اچ پی 

لیست SSD های سرور HP  برند سامسونگ 

بعد از انتخاب موارد فوق کانفیگ سرور شما تقریبا به پایان رسیده و میتوانید از سرور خود استفاده کنید. می توانید تجهیزات جانبی مانند ریدکنترلر، کارت شبکه سرور اچ پی ، HBA سرور اچ پی و... را به سرور خود اضافه کنید. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در هنگام خرید سرور HPE DL380 GEN10 با کارشناسان ما در تیم یاقوت سرخ در تماس باشید. 

  • ysorkh ysorkh