خرید سرور اچ پی

شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ

خرید سرور اچ پی

شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ

شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ
ارائه دهنده خدمات اچ پی ای
ارائه خدمات شبکه
خرید و فروش سرور اچ پی

پیوندها
  • ۱
  • ۰

معرفی سرورهای نسل ۱۰ شرکت اچ پی اینترپرایز :

**  تجربه ای جدید از پردازش و ساده سازی Hybrid IT

سرورهای سری ۱۰ سرورهایی قابل اعتماد و ساخته شده برای امروز و فردا 

ما در عصری زندگی میکنیم که سرشار از تقاطعات دیجیتالی میباشد و  فراگیر تر شدن Big Data ، پویایی اطلاعات ، اینترنت اشیا و تکنولوژی های وابسته به پردازش های ابری  کسب و کار شرکت و کمپانی ها را به راهی جدید و جذاب میکشاند . 

در قلب و مرکز این تکنولوژی ها Applicationها و Data ها قرار دارند که این موضوع باعث شده است که IT  به عنوان مرکز این نوآوری ها قرار بگیرد .

مراکز IT  نیاز دارند تا متناسب با سرعت کسب و کار های امروز پردازش و عمل کنند ، تا بتوانند شتاب دهنده ای برای ایده ها ، کالاها و خدمات جدید باشند . تکنولوژی های IT  برای آنکه بتوانند به طور موفق به این ایده ها سرعت دهی کنند نیاز به زیرساخت هایی هستند که بتوانند با به درستی ترکیب کردن زیرساخت ها و خدمات به توسعه و گسترش Application ها بپردازند .

برای تصمیم گیرندگان حوزه IT که می بایست با دلایلی روشن تلفیقی درست از زیرساخت های IT و پردازش های ابری را برای انجام امور شرکت خود انتخاب نمایند ، شرکت HPE توانسته تا سرورهایی جدیدی جهت ساده تر کردن دیتا سنتر طراحی کرده است .  که این سرورها هم میتوانند از سرعت لازم برای به روز رسانی زیر ساخت ها و امنیت های لازم برای محافظت از اطلاعات شما را دارا باشند و عین حال بتوانند هزینه های فراهم کردن زیرساخت های لازم شما را کاهش دهد .

این موضوع باعث شده تا سرورهای  HPE به تبدیل به پر فروش ترین سرورهای موجود در بازار ایران تبدیل شود . 

دلایلی که باعث شده سرورهای HPE به عنوان سروری قابل اعتماد برای کارشناسان حوزه IT  تبدیل شود :

 یک :  Agility  ( سرعت بالا )

بهینه کردن بازدهی با استفاده از تکنولوژی intelligent System Tuning (IST) که این تکنولوژی شامل Jitter Smoothing و Core Boosting وWorkload Matching میباشد .

استفاده از به روز ترین پردازنده های دنیا : Intel Xeon Scalable processors و AMD EYPC 7000 Series processors 

بالا بردن بازدهی و سرعت پردازش سرور با به کار بردن HPE SmartMemory با سرعت 2666MT/s و تکنولوژی Fast Fault Tolerance استفاده میکنند .

انتخاب ، گسترش ، مدیریت و عیب یابی ساده با استفاده از امکاناتی که بر روی سرور  قرارداده شده است . ( HPE OneWiew , HPE ILO و iLO Amplifier Pack .)

دو : Security (امنیت )

مقابله با حملات با استفاده از تکنولوژی HPE exclusive, Silicon .

تشخیص کد و Malware های در معرض خطر با استفاده از بررسی زمان اجرای Firmware .

استفاده از تکنولوژیAMD Secure Processor که باعث فعال شدنSecure Memory Encryption (SME) و Secure Encrypted Virtualization (SVE) می شود و با فعال شدن امینت محافظت از اطلاعات را بالا میبرد .

ریکاوری کردن Frimware دستگاه به اخرین ورژن قابل اطمینان با استفاده از تکنولوژیSecure. Recovery

قراردادن تنظیمات سرور در امن ترین حالت ممکن با استفاده از تکنولوژیSecure Recovery .

بالابردن امنیت با استفاده از iLO 5 Advanced Premium Security .

 استفاده از سخت افزارهای امنیتی بر روی دستگاه Trusted Platform Module (TPM) وChassis Intrusion Detection Kit و Secure NICs 

سه : Economic control ( انتخاب متناسب بودجه )

سرورهای شرکت اچ پی اینترپرایز به گونه طراحی شده اند که شما میتوانید متناسب بودجه و هزینه در نظر گرفته شده برای خرید سرور ، سرور موردنظر خود را خریداری نمایید .

برای مشاهده ی مطالب بیشتر http://ysorkh.net/

  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • ysorkh ysorkh

نظرات (۱)

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی