خرید سرور اچ پی

شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ

خرید سرور اچ پی

شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ

شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ
ارائه دهنده خدمات اچ پی ای
ارائه خدمات شبکه
خرید و فروش سرور اچ پی

پیوندها
  • ۰
  • ۰

DL580-G8 SPI BOARD

DL580-G8 SPI BOARD

در سرور های سری DL580 قطعه ای به نام spi board قرار دارد که شامل پورت هایی همچون usb و ETH Ports و درگاه های موس و کیبورد در قسمت پشت قطعه  می‌شود.

بر روی spi board شاهد وجود پورت  های ورودی و خروجی همچون usb & sata &micro sd card هستیم. بر روی  این قطعه شاهد یک slot که شباهت بسیاری به slot رم دارد هستیم ولی با این تفاوت که از آن برای smart array cache module استفاده می شود که خود smart array cache module توسط کابل کوچکی با یک عدد باطری جهت نگه داری حافظه cache  مربوط به smart array در ارتباط می باشد.

چیپست ILO بر روی این قطعه قرار دارد و باید توجه داشت در هنگام تعویض قطعه فوق تمامی تنظیمات ILO نیز باید از ابتدا انجام‌گردد. اطلاعاتی همچون serial number سرور در این قطعه ذخیره می گردد که در صورت تعویض باید serial number سرور را در قسمت مربوط وارد نمایید.

قطعه فوق توسط سه عدد کابل با دیگر نقاط سرور ارتباط برقرار می‌کند از جمله پورت های موجود در جلوی سرور و System Insight Display و

 Top Hard Drive Backplane SFF

توجه داشته باشید که SPI Board از طریق یک پورت دیگر با Cell Board در ارتباط می باشد که جهت ارتباط با Down Hard Drive BackPlane SFF از این جهت برای خارج نمودن SPI Board حتما باید Cell Board سرور از جای خود بیرون کشیده شود تا اتصال دو قطعه فوق قطع و خارج نمودن SPI Board میسر گردد.

در صورت خرابی قطعه فوق ،شاهد علایمی همچون اختلال در تنظیمات Smart Array و بر هم خوردن تنظیمات RAID هستیم. در مواردی هم علایمی همچون خرابی XNC سرور DL980-G7 که پیشتر به آن پرداختیم از خود نشان داده و باعث Restart و یا خاموش شدن سرور در همان لحظه Start می باشد.


  • ۹۶/۱۲/۲۰
  • ysorkh ysorkh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی