امروزه واحد IT در سازمان ها تغییرات زیادی کرده است و در واقع امروزه خود تکنولوژی، یک Business محسوب می شود و همچنین مشتریان و تجربیات آنها در واقع تجربه IT محسوب می شود و تجربه مشتریان اهمیت زیادی در دگرگونی های اخیر دارد. Pointnext در واقع یک نوآوری می باشد که به مدرن کردن سازمان ها و افزایش پیاده سازی سرویس ها کمک زیادی می کند. همچنین این نوآوری باعث ساده تر کردن IT در سازمان ها خواهد شد. این نوآوری در مراحل طراحی، پیاده سازی و مدیریت می باشد. در واقع شرکت HPE از تجربیات مشتریان استفاده نمود است و در قالب PointNext آنرا ارائه داده است.
امروزه واحد IT در سازمان ها تغییرات زیادی کرده است و در واقع امروزه خود تکنولوژی، یک Business محسوب می شود و همچنین مشتریان و تجربیات آنها در واقع تجربه IT محسوب می شود و تجربه مشتریان اهمیت زیادی در دگرگونی های اخیر دارد. Pointnext در واقع یک نوآوری می باشد که به مدرن کردن سازمان ها و افزایش پیاده سازی سرویس ها کمک زیادی می کند. همچنین این نوآوری باعث ساده تر کردن IT در سازمان ها خواهد شد. این نوآوری در مراحل طراحی، پیاده سازی و مدیریت می باشد. در واقع شرکت HPE از تجربیات مشتریان استفاده نمود است و در قالب PointNext آنرا ارائه داده است.
- ۹۶/۱۲/۲۰