خرید سرور اچ پی

شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ

خرید سرور اچ پی

شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ

شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ
ارائه دهنده خدمات اچ پی ای
ارائه خدمات شبکه
خرید و فروش سرور اچ پی

پیوندها
  • ۰
  • ۰

HPE Solutions

HPE Solutions

توضیح دوره های HPE در حوزه سرور:

اولین دوره ، ATP Server Solutions V3

در این دوره  بیشتر در مورد سرورهای DL و ML بحث می گردد و همچنین در این دوره نرم افزار OneView نیز معرفی می شود. همچنین نحوه راه اندازی سرور و عیب یابی آنها نیز به دانشجویان آموزش داده خواهد شد. از سرفصل های دیگر نیز معرفی دستگاه Synergy و Blade ها می باشد .

از مباحث مهم دیگر در این دوره آموزشی، معرفی سخت افزار و تکنولوژی هایی می باشد که بر روی سرورها مورد استفاده قرار می گیرد.

دومین دوره، ASE Server Solutions architect V3

در این دوره حوزه هایی که HPE در آن تحل ایجاد نموده معرفی خواهد شد و سپس بیشتر مباحث در این دوره آموزشی سیستم های Blade و Synergy می باشد.همچنین سیستم های Apollo نیز در این دوره معرفی خواهد شد.

آخرین دوره , Master ASE Advanced Server Solutions می باشد

در این دوره بیشتر مباحث در حوزه سیستم های Apollo, Moonshot و Superdome ها می باشد و همچنین نرم افزار های مدیریتی سیستم های ذکر شده نیز توضیح داده خواهد شد. مبحث دیگری که در این دوره آموزش داده می شود، تکنولوژی های شبکه HPE برای سیستم های ذکر شده می باشد مانند IRF و TRILL.


  • ۹۶/۱۲/۲۰
  • ysorkh ysorkh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی